Zareklamuj swój pensjonat Dąbki

Wielu kierowników prowadzących pensjonat Dąbki decyduje się na ciche otwarcie swojej nieruchomości, przetestowanie personelu i systemów oraz upewnienie się, że wszystko działa bez zakłóceń przed powitaniem dużej liczby gości. To „miękkie otwarcie”, poprzedzające wielkie otwarcie, jest okazją do promocji. Wysyłaj zaproszenia na bezpłatną kolację w hotelowej restauracji lub bezpłatne napoje w barze. Spraw, aby zaproszeni poczuli się jak VIP-y, a zaczniesz generować reklamę ustną dla pensjonatu Dąbki . Właśnie utworzyłeś grupę potencjalnych stałych klientów.

Jeśli Twój pensjonat Dąbki zaspokoi potrzeby osób podróżujących w interesach, wyślij kupony zniżkowe do lokalnych firm w promieniu 1 lub 2 mil. Zachęcaj ich do odwiedzenia nieruchomości, aby polecili hotel współpracownikom odwiedzającym interesy. Lokalne firmy mogą być również ważnymi klientami hotelowych sal bankietowych i konferencyjnych. Poproś dyrektora marketingowego pracującego w miejscu takim jak pensjonat Dąbki , aby skontaktował się z przedsiębiorstwami na długo przed otwarciem nieruchomości i zaczął sprzedawać im, dlaczego powinni wybrać Twój hotel na następne spotkanie.

Musisz zrobić coś więcej niż wysłać komunikaty prasowe. Twoim celem jest zachęcenie członków mediów do odwiedzenia nieruchomości i przedstawienia opowiadań na jej temat. Przygotuj kluczowych pracowników, jak wyrazić najlepsze atrybuty pensjonatu Dąbki odwiedzającym reporterom. Zabierz reporterów w trasę i zaoferuj im ciekawe gryzienia dźwiękowe i anegdoty. Docenią wszystko, co ułatwi przygotowanie historii.