Artystyczne przedszkole Ursynów zaprasza na zapisy

Kiedy Polscy rodzice naliczają opłaty za wysyłanie swoich dzieci do szkół oi przedszkoli prywatnych, lubią myśleć, że dostają wiele rzeczy za swoje pieniądze. Dlatego mogą być zaskoczeni, gdy dowiedzą się, że lepszy wzrost umiejętności czytania i liczenia uczniów nie jest jednym z nich. Konwencjonalna mądrość głosi, że artystyczne przedszkole Ursynów ogólnie osiągają lepsze wyniki niż szkoły rządowe pod względem akademickim. Wielu rodziców uważa, że ​​„kupuje” lepszą edukację dla swoich dzieci, wybierając prywatną szkołę i artystyczne przedszkole Ursynów. Ale nowe badania sugerują, że konwencjonalna mądrość może być błędna.

„Edukacja na zamówienie”: czy prywatne szkoły i artystyczne przedszkola w Polsce są warte swojej ceny?
Tak, pobieżne spojrzenie na wyniki testów osiągnięć jakie poczynił Narodowy Program Oceny – Umiejętność czytania i liczenia, pokazuje, że uczniowie w przedszkolach i szkołach prywatnych są przeciętnie wyprzedzający uczniów szkół rządowych pod względem liczenia i umiejętności czytania i pisania. Ale wyniki osiągane w danym momencie nie dowodzą niczego o standardzie nauczania w przedszkolach i szkołach prywatnych w porównaniu ze szkołami rządowymi. Uczniowie szkół i przedszkoli prywatnych w Polsce i na Ursynowie są średnio bardziej uprzywilejowani niż ich rówieśnicy ze szkół państwowych: mają lepiej wykształconych rodziców o wyższych dochodach, więc nie jest zaskoczeniem, że osiągają wyższe poziomy.

Ostatnie trzy raporty wykazały, że po uwzględnieniu tła społeczno-ekonomicznego na poziomie studenckim i szkolnym nie ma zauważalnej różnicy między osiągnięcia uczniów szkół prywatnych, takich jak Artystyczne przedszkole Ursynów, i uczniów szkół rządowych na terenie całej Polski. Nie oznacza to, że rodzice uczniów szkół prywatnych marnują pieniądze na te opłaty szkolne. Nowa analiza sięga głębiej. Badamy wzrost uczenia się uczniów w czasie, a nie tylko osiągnięcia w danym momencie. Wzrost liczby uczniów jest lepszą miarą wartości dodanej przez szkołę, ponieważ wskazuje, jakie uczenie się ma miejsce, podczas gdy uczniowie są w szkole. Pokazuje, ile dzieci jest obciążonych swoim potencjałem, biorąc pod uwagę, co mogą już zrobić w danym momencie.